Usługi

USŁUGI

OFERUJEMY:

Szkolenia z zakresu wybranych narzędzi jakości oraz szeroko pojętego LEAN Manufacturing/LEAN Management 
organizowane w ramach szkoleń otwartych jak i szkoleń zamkniętych. 
(Szkolenia zamknięte realizujemy zgodnie z wolą klienta we wskazanej lokalizacji i terminie).

Analizy wiarygodności danych i informacji wynikających z tych danych. 
Aby podejmować skuteczne działania w pierwszej kolejności trzeba mieć pewność co do sposobu
pozyskania danych oraz wybranej metody pomiarowej.
A jeśli nie ma danych, to naszym zadaniem będzie te dane w najlepszy
sposób pozyskać.
„Bez danych jesteś tylko kolejną osobą z opinią”. My nie pracujemy na opiniach !

Warsztaty, połączenie teorii i praktyki z wykorzystaniem
metodologii i narzędzi LEAN
uzupełnionych narzędziami jakościowymi.
Ciężko jest teoretykowi zrozumieć praktyka, a praktykowi
teoretyka, dlatego celem warsztatów jest
połączenie tych dwóch obszarów. W trakcie warsztatów
dbamy o to, aby osoby posiadające wiedzę teoretyczną
miały możliwość zdobycia umiejętności
przełożenia tej wiedzy na działania.
Z kolei osoby wykorzystujące narzędzia jakości i metody LEAN w
praktyce mogły uzupełnić wiedzę teoretyczną.

Konsultacje w ramach wdrożonych działań i narzędzi.
Jeżeli w organizacji są już podjęte działania z
wykorzystywaniem narzędzi LEAN i/lub jakości,
ale nie przynoszą one oczekiwanego rezultatu, to
może to oznaczać że przyczyna problemu
została źle zdiagnozowana, lub wdrożone
działania/narzędzia nie są efektywne, choć mogą być efektowne.
Może istnieje jeszcze inna ukryta
przyczyna. W ramach konsultacji weryfikujemy i analizujemy działania
oraz używane narzędzia dzieląc
się spostrzeżeniami, uwagami i rekomendacjami.

Prowadzenie projektów odpowiednio dopasowaną metodą aby osiągnąć jasno sprecyzowane cele.
Po dogłębnej analizie sytuacji bieżącej dobieramy narzędzia i zasoby do jego realizacji.
W zależności
od złożoności projektu oraz zakresu jego działań wybieramy metodologię
prowadzenia projektu
najbardziej dopasowaną do jego specyfiki.

Transformacje – dostosowanie procesów głównych w celu eliminacji określonych strat LEAN.
Reorganizacja całego systemu – procesów głównych oraz wspierających przy równoległym wsparciu i
zaangażowaniu liderów/właścicieli obszarów. Definiowanie i eliminowanie strat przy wykorzystaniu
odpowiednio dobranych narzędzi LEAN na każdym „szczeblu” organizacji.

Działamy w prosty sposób:

1.

Powiedz nam czego Oczekujesz

Chcemy, żeby działania w ramach oferowanych usług, były jasne i przejrzyste, dlatego  zanim przejdziemy do ofertowania i realizacji, w pierwszej kolejności dokładnie wsłuchujemy się w głos klienta. Jeżeli Oczekujesz wsparcia z naszej strony – to również je Znajdziesz – Doradzamy naszym klientom w dobraniu odpowiedniej usługi.

2.

My zapytamy Ciebie,
jeśli czegoś nie rozumiemy

Chcemy, żeby nasza oferta była idealnie dopasowana do potrzeby klienta, dlatego zbieramy, analizujemy i przetwarzamy informacje oraz zapytania klientów. Pytamy, bo wątpliwości i niejasności chcemy rozwiać na tym etapie.

3.

Przygotujemy i przedstawimy zindywidualizowaną ofertę

Chcemy, żeby każdy z naszych klientów  dokładnie poznał cel i zakres, harmonogram i ramy czasowe oraz zasoby zdefiniowane do realizacji usługi (zgodnie z koncepcją SMART) w ramach przedstawionej oferty. Nasi klienci są zróżnicowani, działają w różnych branżach i mają różne oczekiwania . My jesteśmy po to, aby się do tych oczekiwań dostosować i znaleźć najprostszą drogę do osiągnięcia celu.

4.

Damy gwarancję
terminu i realizacji

Chcemy, żeby każdy z naszych klientów mógł planować realizacje wybranych usług nawet w odległym, dogodnym dla niego terminie, dlatego po akceptacji oferty zobowiązujemy się do podpisania dokumentów gwarantujących realizację usługi dając poczucie bezpieczeństwa. Chcemy być wiarygodnymi partnerami.

5.

Rzetelnie i z należytą
starannością zrealizujemy usługę

Chcemy, żeby klient był na bieżąco informowany o etapach realizacji zlecenia i efektach pracy, dlatego nasze działania zawsze opieramy na wskaźnikach służących do pomiaru efektywności działań odpowiednich dla wybranej usługi. Po wykonanej usłudze zawsze zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety i oceny, aby na tej podstawie móc się rozwijać i doskonalić.