USŁUGI
OFERUJEMY:
Szkolenia z zakresu wybranych narzędzi jakości oraz szeroko pojętego LEAN Manufacturing/LEAN Management
organizowane w ramach szkoleń otwartych jak i szkoleń zamkniętych.
(Szkolenia zamknięte realizujemy zgodnie z wolą klienta we wskazanej lokalizacji i terminie).
Analizy wiarygodności danych i informacji wynikających z tych danych.
Aby podejmować skuteczne działania w pierwszej kolejności trzeba mieć pewność co do sposobu
pozyskania danych oraz wybranej metody pomiarowej.
A jeśli nie ma danych, to naszym zadaniem będzie te dane w najlepszy sposób pozyskać.
„Bez danych jesteś tylko kolejną osobą z opinią”. My nie pracujemy na opiniach !
Warsztaty, połączenie teorii i praktyki z wykorzystaniem
metodologii i narzędzi LEAN uzupełnionych narzędziami jakościowymi.
Ciężko jest teoretykowi zrozumieć praktyka, a praktykowi teoretyka, dlatego celem warsztatów jest
połączenie tych dwóch obszarów. W trakcie warsztatów dbamy o to, aby osoby posiadające wiedzę teoretyczną
miały możliwość zdobycia umiejętności przełożenia tej wiedzy na działania.
Z kolei osoby wykorzystujące narzędzia jakości i metody LEAN w praktyce mogły uzupełnić wiedzę teoretyczną.
Konsultacje w ramach wdrożonych działań i narzędzi.
Jeżeli w organizacji są już podjęte działania z wykorzystywaniem narzędzi LEAN i/lub jakości,
ale nie przynoszą one oczekiwanego rezultatu, to może to oznaczać że przyczyna problemu
została źle zdiagnozowana, lub wdrożone działania/narzędzia nie są efektywne, choć mogą być efektowne.
Może istnieje jeszcze inna ukryta przyczyna. W ramach konsultacji weryfikujemy i analizujemy działania
oraz używane narzędzia dzieląc się spostrzeżeniami, uwagami i rekomendacjami.
Prowadzenie projektów odpowiednio dopasowaną metodą aby osiągnąć jasno sprecyzowane cele.
Po dogłębnej analizie sytuacji bieżącej dobieramy narzędzia i zasoby do jego realizacji.
W zależności od złożoności projektu oraz zakresu jego działań wybieramy metodologię
prowadzenia projektu najbardziej dopasowaną do jego specyfiki.
Transformacje – dostosowanie procesów głównych w celu eliminacji określonych strat LEAN.
Reorganizacja całego systemu – procesów głównych oraz wspierających przy równoległym wsparciu i
zaangażowaniu liderów/właścicieli obszarów. Definiowanie i eliminowanie strat przy wykorzystaniu
odpowiednio dobranych narzędzi LEAN na każdym „szczeblu” organizacji.
Działamy w prosty sposób:
1.
Powiedz nam czego Oczekujesz
Chcemy, żeby działania w ramach oferowanych usług, były jasne i przejrzyste, dlatego zanim przejdziemy do ofertowania i realizacji, w pierwszej kolejności dokładnie wsłuchujemy się w głos klienta. Jeżeli Oczekujesz wsparcia z naszej strony – to również je Znajdziesz – Doradzamy naszym klientom w dobraniu odpowiedniej usługi.
2.
My zapytamy Ciebie,
jeśli czegoś nie rozumiemy
Chcemy, żeby nasza oferta była idealnie dopasowana do potrzeby klienta, dlatego zbieramy, analizujemy i przetwarzamy informacje oraz zapytania klientów. Pytamy, bo wątpliwości i niejasności chcemy rozwiać na tym etapie.
3.
Przygotujemy i przedstawimy zindywidualizowaną ofertę
Chcemy, żeby każdy z naszych klientów dokładnie poznał cel i zakres, harmonogram i ramy czasowe oraz zasoby zdefiniowane do realizacji usługi (zgodnie z koncepcją SMART) w ramach przedstawionej oferty. Nasi klienci są zróżnicowani, działają w różnych branżach i mają różne oczekiwania . My jesteśmy po to, aby się do tych oczekiwań dostosować i znaleźć najprostszą drogę do osiągnięcia celu.
4.
Damy gwarancję
terminu i realizacji
Chcemy, żeby każdy z naszych klientów mógł planować realizacje wybranych usług nawet w odległym, dogodnym dla niego terminie, dlatego po akceptacji oferty zobowiązujemy się do podpisania dokumentów gwarantujących realizację usługi dając poczucie bezpieczeństwa. Chcemy być wiarygodnymi partnerami.
5.
Rzetelnie i z należytą
starannością zrealizujemy usługę
Chcemy, żeby klient był na bieżąco informowany o etapach realizacji zlecenia i efektach pracy, dlatego nasze działania zawsze opieramy na wskaźnikach służących do pomiaru efektywności działań odpowiednich dla wybranej usługi. Po wykonanej usłudze zawsze zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety i oceny, aby na tej podstawie móc się rozwijać i doskonalić.